31.10.2009

Celtics:118 Bulls: 90 Bu Nası Takım?


Bu sene Celtics'i ilk kez TV'den izledim ve ağzım açık kaldı. Hayatımda bu kadar iyi oynayan bir takımı belki uzun zamandır görmemiştim. Bulls'u bu kadar çaresiz bırakacaklarını hiç ama hiç düşünmemiştim, çünkü geçen sene play-offlarda yaşanan çekişme hala akıllarda. İçerden dışardan her yerden domine etti Celtics Bulls'u.
Rondo, Pierce, Garnett, Allen zaten saymaya gerek yok ama Celtics'in bu sene yedekleri de muazzam. Sempatik ayıcık Big Baby" Davis sezon açılışından bir gün önce çocukluk arkadaşıyla tepişirken sağ el baş parmağını kırdı, fakat bu gece kimse bunu önemsemiyordu çünkü Celtics'in diğer yedekleri fırtına gibi esti geçti. Eddie House 22 dakikada 22 sayı, Sheldon Williams ise 10 sayı gönderdi Bulls potasına. Bu sonuçla Celtics üçte üç yaparak yoluna devam ediyor, ben de 25 Kasım'daki Philadelphia maçını iple çekiyorum.

2 yorum:

siriusjames dedi ki...

Sempatik ayıcık mı? :) Celtics takımında Allen'dan başka sempatik bir adam tanımıyorum, diğerlerinin hepsi çok itici tipler. Tabi bunu düşünmemde Bulls taraftarı olmamın etkisi de büyük olabilir.

Maç çok üzücüydü bizim açımızdan. 2. uykusuz gecemizde biraz yazık oldu uykumuzdan ettiğimize ama Noah'taki gelişimi görmek fazlasıyla mutlu etti.

Kerem dedi ki...

Haha evet haklisin Garnett ve Pierce gibi hirsli oyuncular diger takim taraftarinin cok hosuna gitmeyebilir ama biz Boston'lular kendilerini cok seviyoruz.

Noah konusunda cok haklisin, karambollerde pota altini cok iyi dagitiyo, dun de bir kac tane cok zor pozisyonu basket yapti. Ama tabi dunku maci Chicago icin olcu almamak lazim, taninmayacak haldelerdi.