20.09.2008

Anadadolu takimlarından dikkatimi ceken transferler


Rodrigo Barbosa Tabata

27 yasinda Brezilya’nin Santos takimdan transfer edilen orta saha oyuncusu olan Tabata, Gaziantepspor’a imza attigi gun ilk demecinde, "ben Pele'nin 10 numara giydiği bir takımdan, 10 numara giyerek buraya geldim." diyerek kendine olan guvenini gosterdi.

Ilk once boyle bir oyuncuyu Turkiye'ye getirdigi icin Antep'i tebrik etmek gerekir. Kendisini cok alakasiz bir sekilde televizyondan izleme firsatim olmus ve attigi paslar ve calimlari dikkatimi cekmis idi. Gaziantep'e imza attigini duyunca cevremdekilere cok iyi bir transfer oldugunu soyledikten sonra 3 senedir buyuk bir zevk ile oynadigim NTV Fantazi futbol 1.ci haftasinda Fenerbahce’ye karsi oynamasina ragmen cekinmeden takimima koydum.

Tabata guzel futbolunu birde golde susledi. 3 haftada 2 gol atan Tabata bu guzel futbolunu surdururse sezon sonunda 4 buyuklerin transfer listesine girecegini dusunuyorum.

Bruce Djite

25 Mart 1987, Washington dogumlu olan Bruce Djite 3 yasinda iken ailesi ile birlikte Sydey sehrine tasinir. Babasi Fil disi Sahilli ve annesi Togo’lu olan Bruce Djite forvet mevkisinde oynuyor. Werder Bremen tarafindan 2 hafta denenen fakat begenilmeyen, Avustralya milli formasini 7 kez giymis olan Djite transfer sezonunda yasli kurt Ilhan Cavcav tarafindan Genclerbirligine transfer edildi.



Hazirlik kampinda muthis bir performans sergileyen fakat bunu 3 haftalik lig performasina yansitamayan Djite’nin alisma devresini atladiktan sonra Turkcell Super liginde adindan cok soz ettirecegine eminim.


Darryl Roberts
26 Eylul 1983 dogumlu olan Darryl Roberts’ın futbol stilini Sevilla’da oynayan ve Galatasaray’a transferi direkten donen Arouna Kone’ye benzetiyorum. Hizli ve seri bir forvet oyuncusu olan Roberts Denizlispor’a Hollanda’nin Sparta Rotterdam kulubunden transfer edildi. Ayni zamanda Trinidad & TobagoMilli takimindada oynayan Roberts’ın Sparta Rotterdam’da gecen sezon 9 golu bu sezon ise Turkcell Super liginde 2 golu bulunuyor.

1 yorum:

Kerem dedi ki...

Tabata'yi Fener macinda ben de cok begenmistim. Cok iyi transfer.