4.05.2009

Ozlemistik Tekrar Hos Geldiniz

Bank Asya 1. Lig'inde bitime bir hafta kala Manisaspor ve Diyarbakirspor Super Lig'e cikmayi garantilediler. 33. Hafta macinda Manisa'da birbirleriyle karsilasan iki takim 1-1 berabere kalinca el ele bir ust seviyeye yelken acmis oldular. Puan durumuna bakarsak buyuk ihtimalle Kasimpasa, Altay, Boluspor ve Karsiyaka play-off'larda buyuk bir mucadele verecekler. Manisali ve Diyarbakirlilari kutluyor ve Super Lig'deki maceralarinin yine uzun soluklu ve keyifli olmalarini diliyoruz.
Fotograf CNN Turk'den.

6 yorum:

Eren dedi ki...

Tabi son hafta playoff için yer kapma mücadelesi olacak..
Manisa'dan mali destek çekilmesine rağmen 1 sezon arayla süper lige döndüler. Tebrikler ikisine de...

Gökçe dedi ki...

İzmir takımı istiyorum Ligde. Bıktım siyasi destekli takımlardan... Kac tane Ankara takımı var anlamadım ki. Belediye takımları da direk küme düşürülmeli.

Bir de Ankaraspor - Ankaragücü birleşme olayı ne oldu bu sezon sonu olursa belki 3 takım yerine 4 takım yükselir...

Saldır Altay...

Eren dedi ki...

Karşıyaka da olur o mu o zaman? siyasi olmasa da kişisel kontaklarım var benim TFF ile, hemen ayarlayalım hocam.. :)

Gökçe dedi ki...

Karsiyaka da olur abi Izmir takimi olsun da. Ben en yakin gozuken Altay diye oyle soyledim. En guzeli ikisi birden gelsin...

Adsız dedi ki...

Bu izmir fetişizmi nedir anlamadım...
Sanki her şehrin takımı var da bir izmir eksik...

Kerem dedi ki...

Yanliz Karsiyaka Izmir takimi sayilmaz 35 tam 1 bolu 2...