10.05.2009

Tevez Esyalarini Toplamaya Basladi


Tevez'in gelecegini bir suredir Civili Krampon olarak da takip ediyorduk. Acikcasi Manchester'in oyun tarzina uyan, yetenekli, guclu, ve genc bir futbolcuyu Ferguson'un takimda tutmak icin ugrasmamasina sasiriyordum. Belki de bir ten uyusmazligi soz konusu, neyse. Daha once Tevez'in agzindan seneye Manchester'da oynayip oynamacaginin belirsiz oldugunu duymustuk. Bugun ise daha net ve carpici aciklamalar geldi. Tevez'in News of the World gazetesiyle yaptigi roportaj soyle basliyor:
"Bu konu hakkinda cok uzgunum fakat sanirim artik elveda diyorum. Gelecek sezonda United'in oyuncusu olacagimi dusunmuyorum. Ben elimden gelen herseyi yaptim ama onlar bana bir teklif ya da bir kontrat onermediler. Ailenin bir parcasi olarak kabul gormedim. Taraftarlar bana ailem gibi davrandilar ama United bana yeni bir imza attirmak istemedi, demek ki futbolcu olarak bana saygi gostermiyorlar."
Tevez roportajin devaminda iki kupada da yoluna devam eden Manchester'a yardim edebilmek icin yine de elinden gelen herseyi yapacagini soyluyor ve ekliyor: "Hala icimde ayni aclik var". Fakat Sir Ferguson'a dokundurmadan da edememis: "Bu sene her sey korkunc bir sekilde degisti. Kadroya giremiyordum ama kotu de oynamiyordum. Sir Alex bana bir aciklama yapmadi, ben de ona sormadim. Bu benim karakterimde olan bir sey degil."
Tevez roportajin sonunda Ingiltere'de cok mutlu oldugunu ve kalmak istedigini soylemis. Bu da Tevez'in Manchester'in rakiplerinden birine gitmek konusunda bir cekincesi olmadigini gosteriyor: "Ben bir United Taraftari olsaydim kendi oyuncumu baska bir takimin formasi altinda gormek istemezdim, ama bence onlar benim [kalmak icin] elimden gelen herseyi yaptigimi kabul edecekler."

0 yorum: