1.11.2009

Ercan Saatçi'yi Seven Fenerli Var mı? ya da Hürriyet Okuyorsan Zaten Adam Olmazsın


Ercan Saatçi'nin Hürriyet Spor Servisinin başına geçmesiyle ilgili bir çok ilginç gelişme yaşanıyor. Fanatik Fenerbahçeli olduğu aşikar olan bir insanı çok satan bir gazetenin spor müdürü yapmak pek mantıklı değil ve doğal olarak, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları bu duruma büyük tepki gösteriyorlar. Hürriyet'i boykot kampanyalarından tutun da Ercan Saatçi'nin Galatasaray'a küfür ettiği vidyoların ortaya çıkmasına kadar varan geniş bir Anti-Ercan mobilizasyonu var.

Açıkçası Hürriyet'i çok takip etmiyorum, hatta Ercan Saatçi gerçekten spor müdürü oldu mu haberim bile yok. Bunu öğrenmek için Hürriyet'in sitesine girmek gibi bir niyetim de... Sadece GS ve BJK bloglarından gördüğüm kadarını biliyorum. Fakat ne olursa olsun başlıkta kısaca bahsettiğim iki tane düşüncem var. Ercan Saatçi futboldan çok anlayan bir adam değil. Aslında yaptığı şarkılara bakınca müzikten de çok anladığını söyleyemeyiz. Şu anda bulunduğu yere nasıl geldiğini de artık herkes biliyor. Çevremden gördüğüm kadarıyla söyleyeyim, Ercan Saatçi'yi seven takip eden bir Fenerbahçeli yok. Eminim birçok Fenerli bu haberleri utanarak okuyordur. Sonuçta başında Ercan Saatçi'nın bulunduğu bir spor servisi Fenerbahçe'ye ne kadar faydalı olabilir? Bu yüzden lütfen anti-Ercan'ı anti-Fener'le karıştırmayalım. Biz de sizin kadar karşıyız Ercan'a...

Gazetecilikten ve spordan bu kadar bihaber olan, fakat bir o kadar da taraflı olan bir insanın Hürriyet'in başına geçmesi insanları şaşırtıyor. Peki gerçekten şaşırtmalı mı? Hürriyet'ten ne bekliyordunuz ki? Ertuğrul Özkök veya Fatih Çekirge gibi insanların yönettiği bir gazeteden bahsediyoruz. Her zaman şovenist, milliyetçi, populist, cinselliği istismar eden, fakat gerektiğinde muhafazarlığından da ödün vermeyen, geniş bir kitleyi kucaklayayım diye seviyeyi hep düşük tutan, bütün ülkeleri bize düşman ilan eden, belli iktidar odaklarının sözünden çıkmayan bir saçmalıklar yumağıdır Hürriyet. Hürriyet almayın kampanyası yapmanın bir alemi var mı? Zaten Hürriyet okuyan adam Ercan Saatçiyi çok sever. Galatasaraylı olsa da sever. Hürriyet bu!! Bu yüzden Hürriyet almama kampanyasının da mantıksal çerçeve içersinde kendisini lav etmesini bekliyorum. Öyle işte.

2 yorum:

Anonim dedi ki...

1. ilk olarak belirtmem gereken şu ki; fenerbahçeli olarak kendisini ben de net olarak sevmiyorum.

2. müzikten aslında anlıyor gibi duruyor. doğruluğunu bilemem ama viki'den bakınca en azından öyle:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ercan_Saat%C3%A7i

3. yav adam küfredemez mi? hakkı yok mu? canlı yayınlanmayacak bir programdan bahsediyoruz.. görüntülerin kesileceğini düşündüğü için metin özülkü ile beraber galibiyetin tadını argo bi şekilde çıkarmış, eee?

4. son olarak tekrar söylüyorum; ben bu adamı sevmem. futbol üstüne saçma yorumlar yapar. futboldan bağımsız şovenizm yapar. boş boş şeylerle uğraşır, vs...

Kerem dedi ki...

Muzik konusunda ben fikrimi koruyorum sonucta son 20 senede yaptigi muzik ortada, ama sevenleri kalmistir belki onu bilemem.

Kufur etmenin ozunde cok korkunc bir sey yok. Herkes kufur ediyor, fakat kameralarin kendisini cektigini bildigi bir yerde,ve cevresinde Galatasaraylilar da olabilirken (FB TV'de calisan herkes Fenerli olacak diye bir sey yok), boyle kahve muhabbetine girmesi kisiligi ve objektifligi hakkinda cok seyler ifade ediyor. Boyle bir insanin Fenerbahce dergisinde bile yoneticilik yapmasini istemem.