27.10.2009

Vatan Haini Elano!

Hangi vatan için, hangi hainliği yapmıştır bilmiyorum ama Milliyet yazmışsa doğrudur(!) Sen git, Fener'e yenildiğin akşam, doping testi çıkışı Arda'yı beklerken, rakip takımdan arkadaşların ile sohbete dal. Hadi bir tanesi ile konuştun, niye ikincisi ile konuşuyorsun, Kazım'ın babasıyla bile konuşmuş! Oğlum, onlar düşman! Lugano'nun çocuğunun başını sevmişsin, halbuki beklettiğin takımdaşın Arda gibi patlatsana çocuğun kafaya! Lugano'yu maçta geçemiyorsan, hıncını çocuğundan çıkaracaksın! Bizim buralarda adet böyledir, buna kan davası deriz, sürdürmeyi pek severiz...

O sırada, doping testinden çıkan Arda Turan, Elano'nun muhabbetinin ve kahkalarının bitmesini kenarda şaşkınlıkla beklemiş. Düşman topraklarda olduğunu bir an için kafasından çıkarmayan için tabii ki gördüğü manzara çok edici olmalı: takımın yenilmiş ve sen düşmanla muhabbet edip, çocuklarını seviyorsun, olacak şey değil! Maç öncesinin kabadayısı, herhalde bu sefer kavga başlatsam tek başıma kalırım, bu gavur(!) bile yardım etmez düşüncesi ile sessizce beklemiş. Allahtan Elano birkaç dakika sonra gruptan ayrılıp, Arda ile beraber Florya'nın yolunu tutmuş. Yalnız Milliyet Spor önemli bir detayı atlamış: Elano, Fenerli oyunculardan ayrılırken el sallamış mı? Benim için şu an en önemli soru bu, bana tez cevabını söylesin Milliyet Spor, ona göre arkadaşlarla Florya'yı basacağız!

Ah Blumerciğim, neydi cezan da buralara geldin! Sende hiç kafa yok, Abdülkadir kardeşime bak, olayı nasıl da hemen "çaktı". Burada, seversen öldürür, yenilirsen ölür, selam yerine tekme, eyvallah yerine yumruk çakarsın. Rakibin senin düşmanındır, bu da böyle biline! Neyse eminim yönetim bu işe el atacak ve kulağını çekecektir. Arda'nın kariyer planlaması ile ilgilenen başkan eminim senin de muhabbet planlamanla ilgilenecektir.

Miliyetspor'u da tebrik etmek istiyorum ve sadece nereden nereye diyerek sözü tamamlıyorum. Bir zamanlar İslam Çupi'nin yazdığı spor servisi olduğunuza emin misiniz?

0 yorum: