27.05.2009

Mac Oncesi Ferguson Guardiola Muhabbeti

"Evet Messi muhtesem bir oyuncu. Ona karsi gecen sene iki kere oynadik ve ne kadar guclu olabilecegini biliyoruz. Bununla bas edebiliriz. Boyle oyuncularimiz var. Kolay olmayacak, buyuk oyunculara saygi gostermek zorundasiniz ve biz yarin ona saygi gosterecegiz. Hem Ronaldo hem de Messi'nin ne kadar tekme yerse yesinler hucum etme yetenekleri ve cesaretleri var. Ama ikisinin de farkli ozellikleri var ve onlari ayirmak cok zor. Yarin iyi oynamamiz gerekiyor. Konsantrasyon cok onemli olacak. Biraz da sans. Oyunun onemli anlarinda birazcik sansli oluruz umarim."

"Benim bir metodum yok; iyi oyuncularim var ve herseyin anahtari bu. Onlarsiz Roma'da olamazdim. Takimi oyuncular olusturur. Ben sadece dogru yapmadigimiz seyleri duzeltmeye calisirim, iyileri tutup kotulerden arinmaya calisirim. Butun bunlari sezon basinda hayal bile edemezdim. Iyi bir is yapmak istiyordum ama bu cok fazla oldu. Ilk yilimda ligi ve kupayi kazanmak inanilmaz ve simdi de Avrupa'nin en iyi takimiyla mucadele edecegiz. Bu maca hazirlanmak icin yeterince vaktimiz oldu ve dogru kafa yapisindayiz. Buraya kazanmak icin geldik. United cok iyi bir takim; onlarla oynamak bir zevk ve ayricalik. Onlarin hucum yapmadiklarini sadece kontra-atak yaptiklarini soyluyorlar ama biz iyi oynamazsak bize saldiracaklardir."

0 yorum: