16.04.2010

Alex'i sansürleyen TeReTe

Futbolumuzu ilerletmek için hiç durmadan çabalıyoruz; Hiddink geliyor, toplam paketi bir milyar doları aşan yayın sözleşmeleri yapılıyor hatta Erman Toroğlu görevden alınıyor...

Salı günü oynanan Manisaspor - Fenerbahçe maçında Alex de Souza, adeta dans ederek, sanki bir basketçi gibi hareketler yaparak ve bunları da yüzünde zorlandığına (halk arasındaki tabirle kasılarak) yaptığına dair en ufak bir ifade olmadan enfes bir gol attı.

Avrupa'da bir ligde atılsa defalarca gösterilecek, ...haftanın golü, ...enfes hareketlerini golle süsledi gibi başlıklarla medyada yayınlanacak bu gölü bakın sevgili (!) TeReTe nasıl verdi.

Önce gol sonrasında Lugano'nun Manisa yedek kulübesine yaptığı hareketler gösterildi ki gayet normal her an bir kırmızı kart çıkabilir, kavga büyüyebilir. Sonrasında ise bu canım golü kesip biçerek (h)iç ettiler.

Futbolun güzellikleriyle kitleleri ekran başına çekmek ve pazarı büyükmek, kaliteyi arttırmak konusunda lafa gelince hiç susmayanlar bizi bu güzelliklerden mahrum etmeye devam ediyor.

Bu işler Erman Toroğlu'nu gönderip yerine onun tırnağı etmeyecek Hakan Ünsal, Feyyaz Uçar'ı koymakla olmuyor. Şimdi Lig TV ve TRT ne alaka demeyin bu bir ortak pazar.

Bana Alex'in golünü ver TeReTe, dört beş farklı açıdan ver ki ben kaliteyi göreyim...

5 yorum:

SirEvo dedi ki...

Benim de dikkatimi çekti. Golü şöyle doğru dürüst tekrar izleyemedik. Veremediler o çalımları.

Eren dedi ki...

Murat Murathanoğlu anlatımıyla:

'Alex arkadaşlarından açılmalarını istedi, birebir oynayacak. Alex'ten bir reverse, pozisyonu zorluyooorr, ve başşarılı!!!'

1996 civarları Peter Naumoski'nin her maçta takımının 60 sayısının 40'ın attığı bir dönem vardı, o zamanki birebir oyunlarına benziyor.

Hagi_10 dedi ki...

yav bu konuda ben de çok şikayetçiyim. hafta sonu oynanan gençlerbirliği-bursa maçında volkan şen öyle bir hareket yaptı ki ben bu sezon hiçbir ligde böyle güzel bir hareket görmedim. gol olmadı gerçi ama 3 tane üst üste çok zor çalım yaptı ve topa sol ayağıyla vurdu. medya bursaspor'un şampiyonluğu kaldırıp kaldıramayacağını tartışmaktan hareketi göstermeyi unuttu. bakın hiç birinizin aklına gelmedi değil mi? sadece trt değil bütün medyayo kınıyorum.

Gökçe dedi ki...

@Hagi_10: haklisin, tam da benim anlatmak istedigim sey. Bu guzellikleri gosterebilmek icin Erman Hoca'dan once teknik ekibini egiteceksin, gerekirse disardan isi bilen adam getireceksin...

pclion dedi ki...

Ben hiç kitap okumam, çalışma arkadaşlarımla küfürlü konuşurum diye övünen Musa Çözen'i duayen diye teknik ekibin başına koyarlarsa olacağı budur. Nerede bir siyasi, bir çocuk, bir kadın, en olmadı bir baca bulur zoom yaparım diye düşüneceğine önce sahadaki hareketlere bir baksın. Adamın futbol estetiği denen şeyden haberi var mı ki onu göstermeyi akıl etsin...