26.05.2009

Mac Oncesi Ronaldo Messi Muhabbeti

"Daha once bir cok basari kazandigimi biliyorum ama citayi hep yuksek tutarim. Cok hirsli bir insanim ve guclu bir karaktere sahibim. Bireysel bir seviyede benim icin en onemli olan sey kendimdir. Baskalari ne derse desin boyle dusunuyorum. Bu hic bir zaman degismeyecek. Hem klup seviyesinde hem de bireysel olarak kazanmak icin hirsim gittikce artacak. Kazanma duygusunu seviyorum. Ben bir 'kazanan'im ve bu yuzden daha cok basari istiyorum. Diger takimlara haksizlik etmek istemem ama gecen sene final disinda bizim icin en zorlu tur Barcelona'ydi."




"Biliyorum ki bu finalden bi oncekine gore cok daha fazla zevk almaliyim. Sampiyonlar Ligini kazanmamis bir suru oyuncu var. Iste bu yuzden ozel bir olay Sampiyonlar Ligi, fakat bu kupayi kazanmak icin iyi oynamaniz ve butun bir sezon boyunca iyi performans gostermeniz gerekiyor. Her macin ayri bir guzelligi var ama benim oynadigim bir takimin finali kazanmasi tabiki bambaska bir sey. Gecen sene Manchester bizim onlara saldirmamizi bekledi ve kontra-ataklarla sanslar buldu. Ama finalin baska bir tadi var ve daha acik bir mac olmasini umut ediyorum. Futbolu seven herkes Ronaldo'ya hayranlik duyar. Ama bu mac iki buyuk takim arasinda ve bir futbolcuya indirgenemez. Bunun Christiano'nun mu yoksa benim mi daha iyi oyuncu olmamizla bir alakasi yok. Ikimizde kendi takimlarimizla sampiyon olup kupayi kaldirmak istiyoruz."

Roportajlar UEFA.com'dan.

0 yorum: