8.02.2009

İBB 2-Fenerbahçe 0 -SON-

Diyecek çok birşey bulamıyorum açıkçası. On kişi kalmış takım karşısında Önder veya Deniz'i çıkarıp Semih'i almıyorsan. Sahada mücadele eden bir Lugano bir Galatasaray 2000 ruhu taşıyan Emre varsa. Sen Alex ve ne kadar kötü olursa olsun Güiza'yı 58. dakikada çıkarıyorsan... Ne diyeyim ben...

Bu film burada biter Fenerbahçe en son kupayı aldığında Trabzon şampiyon olmuştu, bu seneki gidiş onu gösteriyor Trabzon'daki kenetlenmeyi gördükten sonra...

Rıdvan az önce dediki: 'Samadıra'da yangın çıksa yarım saatte terk edemezler orayı' aynen bu. Daha önce de yazmıştım. Daum'un takımı en sonunda 'stop' dedi.

Avrupa'nın önemli kadrolarından biri bu hale geldi.


Cüneyt Çakır'ın da hiç farkı yok Selçuk Dereli'den. Sen o Tjikuzu'yu neden atarsın yahu, adamın boynuna sarılan Emre'yi ikinci sarıdan atmaz... Ofsaytlara girmiyorum onlar olmasa İBB yine atardı...

Hemen yarın Aragones'i göndermezse bu yönetim onlar da bitmiştir. Yedi puan farktan artık kapanmaz çok büyük hatalar olmadıkça. Ersun Yanal'ı Abdullah Avcı'yı veya Aykut Kocaman'ı görüyorum ne kadar efendi ne kadar aklı başında adamlar. Bizim başımızda Türkiye liglerine gelmiş geçmiş en golcü oyunculardan birini rakip on kişiyken oyundan çıkarıyorsun...

Bu takım Daum'un ilk yılındaki gibi yeniden kurulmalı, bir şey kaybedilmez...

Ne hevesim kaldı ne futbol zevkim bu futbol oyunun Türkiye'deki oyuncularından (yönetimler, oyuncular, teknik direktörler, hakemler, federasyon) dolayı... Yahu bırakın oyun oynansın...


0 yorum: