19.02.2009

Bizim Teknik Direktörün Orada Ne İşi Var?


Görevde olduğu iki sene boyunca çok beğenmediğim, taktiksel olarak taraftarı olmadığım bir adamdı Zico, beni tanıyanlar bilir. Ben Fenerbahçe'nin son 5-6 sene elinde bulundurduğu, bugünlerde yavaş yavaş tükettiği sportif değerlerinin tümünü Daum'a bağlarım. Daha da ileri gider geçen seneki ŞL başarısının önemli taktiksel bölümü Daum'dur da derim. Ama Zico Fenerbahçe Teknik Direktörü idi. Kulübede başı dik duruken o benim takımımın teknik patronuydu ve ben Zico'nun orada olmasından hep çok büyük gurur duydum. Hep bunu çokça ve kuvvetli olarak hissettim. E ne var bunda doğru hissetmişsin gariplik yok diyenler olabilir. Ama ben aynı duyguları nerdeyse bir sene bitti bizim Luis'e hissedemedim. Hala başka bir yerin teknik direktör gibi geliyor. Her maç başında eğer eşim yanımdaysa aynı Özal'a alışamayıp telgraf çeken asker gibi 'Alışamadım' diyorum. Sanırım futbolcuların çoğu da başka bir kamera açısından aynı hissiyatı yaşıyor.


Bizim kulübede yabancı bir adam duruken, dün Villa Park'ta bizim teknik direktörün takımı CSKA Moskova Aston Villa ile 1-1 berabere kaldı goller 14' Love 69' Carew... Zico yeniden Avrupa'da kupayı Kadıköy'de alırsa kendisi hakkında teknik konularda da iyi düşüneceğim söz...

Daum ve Kaybolan Takım Kültürü

0 yorum: